Na stronie http://www.scoutingpro.pl/nabor.html znajdują się szczegółowe kryteria, jakie muszą spełniać kandydaci, aby przystąpić do wielostopniowego procesu weryfikacji. – Szukamy ludzi, którzy będą mieli zbieżną z nami wizję piłki nożnej. Ludzi, posiadających odpowiednią wiedzę merytoryczną i zdolności analityczne – mówi Marcin Gabor, pomysłodawca projektu i właściciel agencji ScoutingPRO.
Pojęcie scoutingu piłkarskiego w Polsce od dekad pozostawało uosobieniem chaosu oraz domeny bardziej cywilizowanych krajów. Wreszcie jednak na polskim rynku pojawiła się pierwsza agencja scoutingowa – ScoutingPRO. Dynamiczny rozwój marki sprawił, że firma poszukuje kolejnych współpracowników. Niedawno firma ogłosiła nabór scoutów, aby jeszcze rozszerzyć siatkę ludzi obserwujących piłkarzy.
Na stronie http://www.scoutingpro.pl/nabor.html znajdują się szczegółowe kryteria, jakie muszą spełniać kandydaci, aby przystąpić do wielostopniowego procesu weryfikacji. – Szukamy ludzi, którzy będą mieli zbieżną z nami wizję piłki nożnej. Ludzi, posiadających odpowiednią wiedzę merytoryczną i zdolności analityczne – mówi Marcin Gabor, pomysłodawca projektu i właściciel agencji ScoutingPRO.
Wyszukiwanie piłkarzy bądź obserwacja zawodników zgłaszających się do agencji z własnej inicjatywy odbywają się na sposób niezwykle fachowy, toteż o piłkarzach zakwalifikowanych do bazy danych ScoutingPRO wiadomo właściwie wszystko. Taki stan rzeczy powoduje, że kluby otrzymują informacje pełne, na poziomie szczegółowości dotąd w Polsce niespotykanym.
Prócz zagadnienia scoutingu, agencja ScoutingPRO w swej bogatej ofercie przewiduje również analizę taktyczną gry zespołu (własnego i rywala). Ponadto kluby mogą otrzymać wsparcie w ramach działań marketingowych oraz PR, jak również przy organizowaniu obozów szkoleniowych i pozyskiwaniu funduszy. Filozofia funkcjonowania marki ScoutingPRO i szczegółowa oferta na stronie www.scoutingpro.pl.