W
październiku bieżącego roku w Baboszewie wystartuje XI edycja Baboszewskiej
Halowej Ligi Piłki Nożnej. W sezonie 2012/13 w rozgrywkach weźmie udział
jedenaście zespołów: BIOPROGRAMME, FUTSAL, HURAGAN, POLMLEK, PAWROL,
MYKEN&CHAMPION, YOUNG TEAM, BHP-FIRE PŁOŃSK, GRZECHOTNIKI, OLDBOY
BABOSZEWO oraz CASE IH TECH POM.
Rozgrywki rozpoczynają się 21 października o godz. 9:00.
W rozwinięciu harmonogram pierwszej kolejki oraz regulamin turnieju.
W
październiku bieżącego roku w Baboszewie wystartuje XI edycja Baboszewskiej
Halowej Ligi Piłki Nożnej. W sezonie 2012/13 w rozgrywkach weźmie udział
jedenaście zespołów: BIOPROGRAMME, FUTSAL, HURAGAN, POLMLEK, PAWROL,
MYKEN&CHAMPION, YOUNG TEAM, BHP-FIRE PŁOŃSK, GRZECHOTNIKI, OLDBOY BABOSZEWO
oraz CASE IH TECH POM.
Rozgrywki rozpoczynają się 21 października o godz. 9:00.
W rozwinięciu harmonogram pierwszej kolejki oraz regulamin turnieju.
KOLEJNOŚĆ SPOTKAŃ
1. 2-11 FUTSAL ; CASE IH TECH POM
2. 6-7 MYKEN&CHAMPION ; YOUNG TEAM
3. 1-11 BIOPROGRAMME ; CASE IH TECH POM
4. 2-7 FUTSAL ; YOUNG TEAM
5. 6-11 MYKEN&CHAMPION ; CASE IH TECH POM
6. 4-7 POLMLEK ; YOUNG TEAM
7. 1-8 BIOPROGRAMME ; BHP-FIRE PŁOŃSK
PRZERWA
8. 6-8 MYKEN&CHAMPION ; BHP-FIRE PŁOŃSK
9. 4-10 POLMLEK ; OLDBOY BABOSZEWO
10. 3-9 HURAGAN ; GRZECHOTNIKI
11. 5-8 PAWROL ; BHP-FIRE PŁOŃSK
12. 3-10 HURAGAN ; OLDBOY BABOSZEWO
13. 4-9 POLMLEK ; GRZECHOTNIKI
14. 5-10 PAWROL ; OLDBOY BABOSZEWO
REGULAMIN
1. Czas gry 2 x 10 minut, po pierwszej połowie zmiana stron (przerwa w meczu
tylko podczas zagrożenia zdrowia).
2. Na boisku drużyny pięcioosobowe (czterech w polu + bramkarz).
3. Drużyna składa się z 16 zawodników mogących być zrzeszonymi.
4. Zmiany hokejowe – po zejściu zawodnika
z boiska może wejść zawodnik zmieniający.
5. Gra bezkontaktowa.
6. Zabroniona gra „w parterze”.
7. Zabroniona gra wślizgiem.
8. Bramkarz może atakować „w parterze” do linii ciągłej pola karnego.
9. Piłka do gry z tłumionym odbiciem nr 4
10. Bramkarz nie może łapać piłki od swojego zawodnika.
11. Bramkarz może wprowadzić piłkę dowolnym sposobem w dowolne miejsce boiska.
12. Rzut karny wykonywany z odległości 7 m.
13. Rzuty wolne – bezpośrednie i pośrednie według interpretacji sędziego.
14. Odległość zawodnika drużyny przeciwnej przy stałych fragmentach gry – 3m (w
polu bramkowym jeżeli jest to możliwe) nie obowiązuje przepis o spalonym.
15. Rozpoczęcie gry na środku boiska do przodu piłką.
16. Kary – od 1 do 2 min, do wykluczenia włącznie z meczu bądź turnieju -
decydują: sędzia, w szczególnych przypadkach kolegium.
17. Czerwona kartka eliminuje automatycznie zawodnika, który bezpośrednio
dokonał przewinienia, np. bramkarz – z następnego meczu, bądź w szczególnych
przypadkach z dwóch, trzech lub wykluczenie z turnieju (sędzia eliminuje z
jednego meczu, kolegium stanowi o wykluczeniu z dwóch, trzech meczów lub z
całego turnieju). Po czerwonej kartce zespół gra
w osłabieniu.
18. Za ewidentne, umyślne zagranie zawodnika ręką opuszcza on boisko na 2
minuty.
19. Każde przekleństwo zawodnika na boisku karane jest jednominutowym
wykluczeniem z gry.
20. Drugie upomnienie przez stolik sędziowski ławki rezerwowych za złe
zachowanie (przekleństwa) eliminuje zawodnika z boiska na 2 minuty (wskazuje go
kapitan drużyny).
21. Aby zespół mógł uczestniczyć w poszczególnych kolejkach ligi musi posiadać
minimum 4 zawodników.
22. W przypadku niestawienia się drużyny sędzia po 5 minutach odgwizduje
walkower.
23. Przerwa 30 minut (ruchoma) wskazana przy rozstawieniach meczów.
24. Drużyna zobowiązana jest, po rozegraniu ostatniego meczu w danej kolejce, do
opuszczenia szatni w ciągu 30 minut. Należy pamiętać o zachowaniu porządku w
szatniach.
25. Punktacja: zwycięstwo – 3pkt, remis – 1pkt, przegrana – 0pkt, walkower – 5:0
26. Drużyna wpłaca jednorazowo z góry kwotę ustaloną przez kapitanów drużyn.
Zespół, który wycofuje się z ligi traci wpisowe.
27. Poranne mecze danej kolejki prowadzi jeden sędzia, po 30 minutowej przerwie
kolejne spotkania prowadzi drugi sędzia (jeżeli jest to możliwe).
28. Podczas spotkania obecny jest sędzia sekretarz prowadzący zapis
elektroniczny i pisemny. W przypadkach szczególnych następuje konsultacja
sędziego sekretarza z sędzią prowadzącym, aby rozstrzygnąć zaistniały problem
(oczywiście po zatrzymaniu czasu).
29. Pozostałe zasady gry wg przepisów PZPN.
30. Zawodnicy zobowiązani są posiadać dowód tożsamości.
31. Po IV kolejce można dokonać zmiany 2 zawodników w drużynie (lub dopisać 2
zawodników w przypadku kiedy drużyna nie posiada pełnego składu 16 zawodników
podczas zgłoszenia do ligi). Dopisać można tylko i wyłącznie zawodników spoza
Ligi.
32. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne nieszczęśliwe
zdarzenia (kontuzje, wypadki) w czasie trwania turnieju; za rzeczy zagubione nie
odpowiada.
33. Ostateczna interpretacja powyższego regulaminu należy do organizatora.